EQ Managera

To przyjemność dla Niej pracować

To przyjemność dla Niej pracować – tak o przełożonej mówili Jej podwładni. Managerka jest bardzo skuteczna w realizacji celów biznesowych, przy tym świetnie zorganizowana, nastawiona na wynik, buduje zespoły i rozwija pracowników. Posiada strategiczne myślenie, bierze pełną odpowiedzialność za podejmowane decyzje i wyniki jakie dostarcza, szuka możliwości do współpracy z innymi, ceni osoby kompetentne i zaangażowane, dające z siebie więcej niż tylko realizacja podstawowych zadań. Ma wysokie standardy i tego samego oczekuje od innych. Zawsze przygotowana i dużym wyprzedzeniem przewidująca różne scenariusze biznesowe i zespołowe.
 
Podwładni podkreślają w tej współpracy, że są sprawiedliwie oceniani, mają jasne kryteria i zasady współpracy z Managerką. Zawdzięczają Jej dużo – bo Managerka lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem, chętnie wspiera swoich pracowników, jest empatyczna i buduje partnerskie relacje z innymi. Pracownicy podkreślają że Managerka jest dla nich wzorem w kwestiach: zaangażowania, osiąganych sukcesów, etycznego postępowania, rozwiązywania trudnych kwestii i przywództwa. Jest też bardzo ceniona w Organizacji i na przestrzeni kilku lat wchodzi na kolejne szczeble odpowiedzialności.
 
Jak sama mówi sukces zapewnia Jej wiedza merytoryczna i umiejętności pracy z ludźmi. Na pytanie czy mogłaby być jeszcze lepsza, sama odpowiada – że ta praca dużo Ją kosztuje. Wszyscy mówią o Niej że jest najwłaściwszą osobą na tym stanowisku, że ta praca przychodzi Jej z łatwością. Ona jednak sama ma wiele wątpliwości, znaków zapytania o to kim jest, czy się sprawdza, czy może powinna inaczej pracować, może inaczej dbać o siebie – by móc utrzymać równowagę miedzy życiem i pracą (czego dziś nie ma). Na pytanie o mocne strony i talenty odpowiada, że nie ma takowych. Na kolejne, o poczucie własnej wartości mówi że uzależnia je od bycia skuteczną i akceptowaną przez otoczenie. I wtedy wszystko staje się zrozumiałe.
 
Managerka posiada bardzo wysokie umiejętności z zakresy Inteligencji Emocjonalnej  w obszarze umiejętności interpersonalnych, ale potrzebuje wzmocnić wiedzę o sobie, zadbać o swoje potrzeby, zrozumieć swój potencjał, uniezależnić się do oceny otoczenia, cieszyć się tym – kim już dziś jest i co potrafi, zadbać o inne sfery swojego życia niż tylko praca. Rozwoju wymaga u Niej obszar Umiejętności Intrapersonalnych. Zaczyna nad sobą pracować w zakresie rozwoju osobistego a to przekłada się na lepsze zarządzanie sobą, budowanie poczucia własnej wartości i postawę pewności siebie, autoprezentację, równowagę miedzy pracą a życiem osobistym, poczucie szczęścia i zadowolenia. Staje się jeszcze lepszym Szefem i Liderem. Zostaje członkiem Zarządu firmy.