Komunikacja Managera – to podstawa Jego funkcjonowania w biznesie. I nawet jeśli Manager ma głęboką wiedzę merytoryczną – często to nie jest wystarczający powód, by chcieć dla Niego i z Nim pracować.
Niektórzy Managerowie nadal zapominają, że komunikacja to:
- słowa – jakie wypowiadają
- ton głosu – jakim się wypowiadają
- komunikacja niewerbalna, która ma wspierać przekaz i być spójna z intencją nadawcyPoza tym komunikacja do proces, który dzieje się między dwoma osobami lub w grupie i zakłada mówienie do ludzi, a nie od siebie. Dopasowanie do rozmówcy, dialog, słuchanie, zadawanie pytań, budowanie relacji, dbanie o poziom zaufania, okazywanie ważności rozmówcy, empatia, rozpoznawanie emocji – to wszystko jest podstawą skutecznej ale i przyjemnej komunikacji z innymi. I znowu – wiele szkoleń uczy technik, narzędzi i modeli prowadzenia rozmów – tylko czy bez umiejętności z obszaru Inteligencji Emocjonalnej ten proces przyniesie najlepsze rezultaty?
- Chcesz zbadać swój poziom EQ?
- Rozpoznać swoje mocne strony i obszary do rozwoju?
- Doskonalić swoje kompetencje EQ?
- Wziąć udział w zorganizowanych dla Ciebie i Twojego Zespołu warsztatach rozwoju Inteligencji Emocjonalnej?
NAPISZ DO NAS – używając formularza na końcu strony startowej
Na spotkaniu omówimy Twoje potrzeby i ustalimy kolejne kroki
Programu Rozwoju EQ w Twoim otoczeniu biznesowym