EQ Zespołu

Komunikacja

 

Komunikacja Managera – to podstawa Jego funkcjonowania w biznesie. I nawet jeśli Manager ma głęboką wiedzę merytoryczną – często to nie jest wystarczający powód, by chcieć dla Niego i z Nim pracować.

Niektórzy Managerowie nadal zapominają, że komunikacja to:

  • słowa – jakie wypowiadają
  • ton głosu – jakim się wypowiadają
  • komunikacja niewerbalna, która ma wspierać przekaz i być spójna z intencją nadawcyPoza tym komunikacja do proces, który dzieje się między dwoma osobami lub w grupie i zakłada mówienie do ludzi, a nie od siebie. Dopasowanie do rozmówcy, dialog, słuchanie, zadawanie pytań, budowanie relacji, dbanie o poziom zaufania, okazywanie ważności rozmówcy, empatia, rozpoznawanie emocji – to wszystko jest podstawą skutecznej ale i przyjemnej komunikacji z innymi. I znowu – wiele szkoleń uczy technik, narzędzi i modeli prowadzenia rozmów – tylko czy bez umiejętności z obszaru Inteligencji Emocjonalnej ten proces przyniesie najlepsze rezultaty?
  • Chcesz zbadać swój poziom EQ?
  • Rozpoznać swoje mocne strony i obszary do rozwoju?
  • Doskonalić swoje kompetencje EQ?
  • Wziąć udział w zorganizowanych dla Ciebie i Twojego Zespołu warsztatach rozwoju Inteligencji Emocjonalnej?

    NAPISZ DO NAS – używając formularza na końcu strony startowej

     

    Na spotkaniu omówimy Twoje potrzeby i ustalimy kolejne kroki
    Programu Rozwoju EQ w Twoim otoczeniu biznesowym