Realizacja celów w biznesie wymaga od Managera umiejętności analitycznego myślenia, definiowania oczekiwanych rezultatów, planowania, delegowania zadań, monitoringu procesu, utrzymywania motywacji i zaangażowania pracowników, rozwoju ich kompetencji i umiejętności, udzielania informacji zwrotnej, modyfikowania działań i wdrażania zmian, świętowania sukcesów. Czy to jednak wystarczy?
Cały ten proces wymaga dodatkowo od Managera posiadania umiejętności z obszaru Inteligencji Emocjonalnej, takich jak:
- rozumienie siebie (źródła motywacji, dążenia, ambicje, cele indywidualne, itp) i wykorzystywanie swoich mocnych stron w pracy z ludźmi
- pewność siebie, optymizm i determinacja w dążeniu do realizacji celów oraz umiejętność przekonywania innych do swoich wizji i strategii działania
- skuteczna komunikacja dopasowana do rozmówcy na poziomie strategii umysłowych, motywów i potrzeb
- podejmowanie decyzji i otwartość na zmiany
- budowanie autorytetu Szefa w Zespole i ze współpracownikami
- budowanie relacji z ludźmi i zaufania
- myślenie systemoweCzy realizacja celów zakończona sukcesem może zatem odbywać się bez używania przez Managera umiejętności z obszaru Inteligencji Emocjonalnej?
- Chcesz się zbadać swój poziom EQ?
- Rozpoznać swoje mocne strony i obszary do rozwoju?
- Doskonalić swoje kompetencje EQ?
- Wziąć udział w zorganizowanych dla Ciebie i Twojego Zespołu warsztatach rozwoju Inteligencji Emocjonalnej?
NAPISZ DO NAS – używając formularza na końcu strony startowej
Na spotkaniu omówimy Twoje potrzeby i ustalimy kolejne kroki
Programu Rozwoju EQ w Twoim otoczeniu biznesowym