Współpraca w Zespole

Współpraca w zespole oparta na partnerskich relacjach, produktywna i dostarczająca rezultatów – to efekt bardzo konkretnych działań Managera w zakresie:

  • rozwoju samego siebie na poziomie kompetencji osobistych i biznesowych
  • działań operacyjnych mających na celu stworzenie i utrzymanie Zespołu
  • doboru odpowiednich pracowników z potencjałem/ talentami i mocnymi stronami i rozwijaniem ich w procesie wspólnej pracy
  • działań procesowych, które pozwalają z jednej strony na obserwację dynamiki rozwoju Zespołu a z drugiej na wprowadzanie kolejnych działań wspierających i zapewniających przechodzenie do kolejnego etapu jego rozwoju
  • jasno wyznaczonych celów, wizji i strategii działania
  • ustalonych zasad wspólnej pracy z uwzględnieniem: komunikacji w Zespole, rozwiązywania konfliktów, wspierania się, współpracy

 

Bycie w roli Mangera to również narzędzia, modele działania, style zarządzania – a więc wiedza merytoryczna i doświadczenie managerskie. Jednak bez Inteligencji Emocjonalnej proces zarządzania współpracą w Zespole bywa ogromnym wyzwaniem dla wielu osób. Wszystkie 4 bowiem obszary Inteligencji Emocjonalnej są niezbędne w rozwoju współpracy i realizacji celów ( Samoświadomość, Zarządzanie sobą, Świadomość społeczna, Zarządzanie relacjami) i gwarantują Managerowi sukces w pracy z ludźmi.

 

  • Chcesz zbadać swój poziom EQ?
  • Rozpoznać swoje mocne strony i obszary do rozwoju?
  • Doskonalić swoje kompetencje EQ?
  • Wziąć udział w zorganizowanych dla Ciebie i Twojego Zespołu warsztatach rozwoju Inteligencji Emocjonalnej? 

    NAPISZ DO NAS – używając formularza na końcu strony startowej

     

    Na spotkaniu omówimy Twoje potrzeby i ustalimy kolejne kroki
    Programu Rozwoju EQ w Twoim otoczeniu biznesowym