Współpraca w zespole oparta na partnerskich relacjach, produktywna i dostarczająca rezultatów – to efekt bardzo konkretnych działań Managera w zakresie:
- rozwoju samego siebie na poziomie kompetencji osobistych i biznesowych
- działań operacyjnych mających na celu stworzenie i utrzymanie Zespołu
- doboru odpowiednich pracowników z potencjałem/ talentami i mocnymi stronami i rozwijaniem ich w procesie wspólnej pracy
- działań procesowych, które pozwalają z jednej strony na obserwację dynamiki rozwoju Zespołu a z drugiej na wprowadzanie kolejnych działań wspierających i zapewniających przechodzenie do kolejnego etapu jego rozwoju
- jasno wyznaczonych celów, wizji i strategii działania
- ustalonych zasad wspólnej pracy z uwzględnieniem: komunikacji w Zespole, rozwiązywania konfliktów, wspierania się, współpracy
Bycie w roli Mangera to również narzędzia, modele działania, style zarządzania – a więc wiedza merytoryczna i doświadczenie managerskie. Jednak bez Inteligencji Emocjonalnej proces zarządzania współpracą w Zespole bywa ogromnym wyzwaniem dla wielu osób. Wszystkie 4 bowiem obszary Inteligencji Emocjonalnej są niezbędne w rozwoju współpracy i realizacji celów ( Samoświadomość, Zarządzanie sobą, Świadomość społeczna, Zarządzanie relacjami) i gwarantują Managerowi sukces w pracy z ludźmi.
- Chcesz zbadać swój poziom EQ?
- Rozpoznać swoje mocne strony i obszary do rozwoju?
- Doskonalić swoje kompetencje EQ?
- Wziąć udział w zorganizowanych dla Ciebie i Twojego Zespołu warsztatach rozwoju Inteligencji Emocjonalnej?
NAPISZ DO NAS – używając formularza na końcu strony startowej
Na spotkaniu omówimy Twoje potrzeby i ustalimy kolejne kroki
Programu Rozwoju EQ w Twoim otoczeniu biznesowym